Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA (e-boek)
Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA (e-boek)
Waarom je klant jouw klant is
  • Auteur(s): Karin Garritsen
  • ISBN: 978-90-8965-385-7 (9789089653857)
  • Uitvoering: ePub met digitaal watermerk
  • Te lezen op: computers, tablets, e-readers en smartphones
  • Prijs: € 19,99
  • Gepubliceerd in 2018
Beschrijving

Contentmarketing is essentieel voor organisaties om hun doelgroepen te bereiken. Toch zie je vaak dat een strategie en een goede basis ontbreken. Hoewel er enthousiast gestart wordt, komt er na verloop van tijd weinig content uit de organisatie. Successen blijven dan ook uit. Hoe kom je erachter aan welke content je klanten behoefte hebben? Of nog belangrijker: waarom je klanten ooit klanten werden?

Start met het vaststellen van je unieke DNA. Wat maakt jouw organisatie tot een succes? Wat is de klik die jouw klant heeft met je organisatie? Dit boek biedt een concrete aanpak om samen met medewerkers en klanten te onderzoeken wat jouw unieke DNA is. Door middel van deze methode leer je de kern van je DNA vast te stellen en die te vertalen naar een concrete contentstrategie en -planning.

  • Voor communicatie- en marketingprofessionals én hbo-studenten.
  • Met deze methode leer je de kern van je DNA te vast te stellen en die te vertalen naar een content strategie en –planning.
Aanvullende Informatie
  • Er is geen aanvullende informatie beschikbaar
 
 
 
 
Volg ons online: