Klanthelden in de 9+ organisatie

Klanthelden in de 9+ organisatie

Excelleren in emotionele klantbeleving

Uitvoering
Hardcover, kleur , 198 pagina's
ISBN
9789089655745
Gepubliceerd
2021
€ 32,99

Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Zo’n organisatie is een Klantheld®! Klanthelden® zijn 9+ ervaringen, serviceprocessen, medewerkers, teams of zelfs complete organisaties die klanten emotioneel ‘raken’. Met een hoge loyaliteit, exceptionele (9+) klanttevredenheid, spontaan aanbevelingsgedrag en commercieel resultaat als logisch gevolg.

Klanthelden® in de 9+ organisatie opent de deur naar deze nieuwe wereld. Het biedt inzicht in:

  • methoden en technieken om excellent Customer Experience Management structureel te organiseren;
  • cases, achtergronden en resultaten van class leaders;
  • de benodigde competenties om een 9+ organisatie te worden;
  • nieuwe verbindingen tussen onbewuste, emotionele klantbeleving en continu verbeteren.

In Klanthelden® in de 9+ organisatie ervaart u het harde rendement van zachte factoren!

‘This great new book extends the ideas in The Experience Economy by giving clear directions on how companies worldwide can differentiate and compete on smart, continuous, and large-scale implementations of memorable and especially emotional experiences.’

  • B. Joseph Pine II, co-author of The Experience Economy, Authenticity and Infinite Possibility

‘Het succes van Coolblue is het gevolg van een Kaizen-achtige mix van obsessieve gedrevenheid tot verbetering, maximale empowerment van de medewerkers en totale betrokkenheid van het management. Een emotie oproepen, de klik maken. Met klanten, collega’s, relaties. Onze filosofie is geheel in lijn met de boodschappen in dit boek, een must-read voor elke klantgerichte manager.’

  • Pieter Zwart, Entrepreneur en CEO Coolblue
Wis filter
  • Berry Veldhoen

    Berry Veldhoen

    Berry Veldhoen (1959) is bedrijfskundige en al ruim 20 jaar actief als business-innovator. Na enkele logistieke managementfuncties was hij als algemeen directeur verantwoordelijk voor de sterke groei van Bolesian een start-up op het terrein van kennistechnologie....
    Veldhoen V

Meer weten over Klantgerichtheid? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.

Deze artikelen gaan net als Klanthelden in de 9+ organisatie over Klantgerichtheid en vind je misschien ook interessant.


Results of blog query (this text will be replaced...)

Meer artikelen over 35, op blog.vanduurenmanagement.nl

Relevante blogs zoeken...