De Superpromoter (e-book)

De Superpromoter (e-book)

Over de kracht van enthousiasme

Uitvoering
E-Book , 200 pagina's
Auteur
ISBN
9789089650542
Verwacht op
02 augustus 2010
€ 22,99
niet meer leverbaar

De superpromoter is de personificatie van de kracht van enthousiasme. Superpromoters doen aanbevelingen of worden door anderen gekopieerd. Het aanstekelijk enthousiasme van de superpromoter is voor bedrijven van levensbelang omdat het zorgt voor aanwas van nieuwe klanten en omzetgroei. Bovendien zijn superpromoters ideale co-creators en motiveren ze het personeel. In het ultieme gevecht met zijn alter ego, de antipromoter, bepaalt hij de reputatie van bedrijven.

De superpromoter kan een klant zijn maar ook een betrokken medewerker. Of een burger die een bepaald overheidsbeleid verdedigt. Het zijn de onzichtbare medestanders van bedrijven en overheidsinstellingen die achter de schermen zorgen voor succes.

In De Superpromoter legt Rijn Vogelaar uit hoe je superpromoters kunt inzetten om een organisatie succesvoller te maken. Hij beschrijft een nieuwe stroming in denken over marketing, productontwikkeling en bedrijfsvoering. Het wordt tijd dat organisaties zich niet meer alleen richten op klagende klanten en ontevreden medewerkers, maar zich veel meer gaan richten op hun enthousiaste vrienden, de superpromoters. Organisaties die deze evolutie doormaken zullen, met minder budget en met veel meer positieve energie, de concurrentie achter zich laten of zelfs irrelevant maken. Kortom, de tijd van de superpromoter is gekomen!

“Het aanstekelijke enthousiasme van superpromoters is ongetwijfeld het meest krachtige en invloedrijke middel op weg naar groei en succes.” - Jos Burgers, veelgevraagd spreker en auteur van o.a. No Budget Marketing, Klanten zijn eigenlijk nèt mensen en Hondenbrokken

“In zijn boek beschrijft Rijn de onzichtbare mechanismen van sociale netwerken en analyseert hij de precieze werking van invloed. Hij gebruikt de meest recente marketinginzichten van onder anderen Earls (Herd), Dijksterhuis (Het slimme onbewuste) en Gladwell (Tipping point) en verbindt die op een briljante manier met elkaar.” - Kees de Jong (CEO SSI), Het Financieele Dagblad

Wis filter
  • Rijn Vogelaar

    Rijn Vogelaar

    Rijn Vogelaar is sociaalpsycholoog voormalig directeur van onderzoeksbureau Blauw Research en auteur van De Superpromoter en De Enthousiasme Trilogie: Flame Flow Flood. Naast schrijver is hij spreker trainer en docent Rational & Emotional Decision making...
    Vogelaar V

Meer weten over ? Er is meer! Op ons blog blog.vanduurenmanagement.nl publiceren wij en onze auteurs regelmatig interviews en artikelen met ervaringen, expertise en best practices om jou te helpen groeien als professional.

Deze artikelen gaan net als De Superpromoter (e-book) over en vind je misschien ook interessant.


Results of blog query (this text will be replaced...)

Meer artikelen over managementboeken op blog.vanduurenmanagement.nl

Relevante blogs zoeken...